-
تعداد فصل ها: 3
-
تعداد جلسات: 26
-
طول دوره: 08:28
-
تعداد دانشجویان: 6
-
وضعیت دوره: در حال برگزاری
-
درصد تکمیل دوره: 100%
-
بروز رسانی: 13 اسفند 1400
سیستم تیکتینگ و تسک و پروژه آنلاین بسیار کارآمدتر از ایمیل است. به عنوان یک شرکت یا کسب و کار کوچک، شما میتوانید از میز کار یک سیستم تیکتینگ خوب، برای ساده و مؤثر کردن مراحل پشتیبانی از مشتریان خود استفاده کنید. شما میتوانید حجم زیادی از کارهای روزمره خود را از این طریق کاهش داده و بر رشد کسب و کار خود از طریق خدمات مشتریان سریع و پاسخگو تمرکز کنید. این سیستم به شما کمک میکند بهطور خودکار تیکت ها رو دستهبندی و اولویتبندی کرده و ارجاع بدهید.